علي پروين مي گويد ژوزه بايد در فصل جديد هنر خود را نشان داده و نتايج خوبي با پرسپوليس بگيرد.

علي پروين پس از پيروزي دو بر يک پرسپوليس مقابل فولاد در يک بازي دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرسپوليس امسال تيم خوبي دارد و بازيکنان خوبي دور هم جمع شده اند؛ حالا اين هنر مربي است که بايد خودش را نشان دهد و بتواند اين تيم را با اين بازيکنان جمع کند.

وي درباره ي حضور پرتعداد هواداران پرسپوليس و حاشيه هايي که در بازي امروز بوجود آمد اظهار کرد: در صحبتي که خودم با رويانيان داشتم گفتم که حق مردم است که به ورزشگاه بيايند چرا که اين تيم مال مردم است اما هواداران اگر به ورزشگاه مي آيند بايد حواسشان باشد که فقط تيم را تشويق کنند تا حاشيه اي درست نشود. به هر حال اگر تيم بازي را ببرد هواداران شنگولند و به خانه مي روند و اگر ببازند هم ناراحت مي شوند!

اسماعيل شريفات بازيکن فصل گذشته استقلال و کنوني فولاد خوزستان در هنگام تعويضش در واکنش به سوالهاي هواداران پرسپوليس عدد چهار را به آنها نشان داد.پروين در اين باره گفت: او کار اشتباهي کرد و هواداران هم نبايد اينطور پاسخ او را مي دادند ما در کشورمان هميشه مي گوييم که مهمان نواز هستيم و حتي اگر دشمنمان هم در اينجا کاري کند نبايد عليه او شعار دهيم. شريفات بازيکنان حرفه اي اين فوتبال است. ما بايد تشويقش کنيم و دوستش داشته باشيم.

وي ادامه داد: شما در بازي هاي اروپا ديديد که وقتي تيمي مي باخت هوادارانش چطور به استقبال آن تيم مي رفتند و به بازيکنانش احترام مي گذاشتند. البته در ايران هم تماشاگران خوبي داريم و فقط بعضي تماشاگرنماها هستند که بعضي مواقع کار را خراب مي کنند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پايان درباره صحبتهاي اکبر ميثاقيان که گفته بود پروين از ژوزه خوش تيپ تر است با خنده گفت: اکبر از اين شوخي ها زياد مي کند، در اين مملکت ديگر همه خوش تيپند مخصوصا با اين لباسهاي جديدي که آمده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا